Ετικέτες

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο (3) Αγωγή Υγείας (9) Ανακοινώσεις (138) Ανακοινώσεις - ΠΕΙ.Σ (12) Άνοιξη (3) Απόκριες (19) Άρθρα (54) Αρχή Σχολικής Χρονιάς (29) Βήματα για τη Ζωή (1) Βιβλία για παιδιά (6) Γενέθλια (14) Γιορτές (13) Γιορτή της Μητέρας (16) Γιορτή του Πατέρα (1) Γλώσσα (5) Γονείς (31) Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης (6) Έθιμα (2) Ειδική Αγωγή (1) Εκδηλώσεις Συλλόγου Γονέων (8) Εκδηλώσεις του Νηπιαγωγείου μας (32) Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (3) Εκπαιδευτικοί (2) Επιμορφώσεις εκπαιδευτικών (1) Εργασία στο σπίτι (64) Εργασίες νηπίων (16) Εργαστήρια Δεξιοτήτων (10) Ευρωπαϊκά Προγράμματα (3) Η Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο (11) Ημέρα-Νύχτα (2) Θεματικές προσεγγίσεις (46) Καινοτόμες παρεμβάσεις (6) Καλοκαίρι (4) Μαθηματικά (3) Νέα Προγράμματα Σπουδών (3) Νομοθεσία (2) Όμιλοι (10) Ονομαστική Εορτή (1) Παγκόσμιες Ημέρες (5) Πάσχα (8) Περιβάλλον (4) Ρομποτική (1) Σαρακοστή (2) Σχολική Ψυχολόγος (3) Τέχνες (1) Τηλεδιάσκεψη (30) Το Νηπιαγωγείο μας (2) Φιλαναγνωσία (2) Φυσικές Επιστήμες (1) Χειμώνας (8) Χριστούγεννα (31)

ArtMissions#Skills Labs

ArtMissions#Skills Labs
The e-twinning project's blog

Μπορείτε να απολαύσετε το ιστολόγιο μας σε όλες τις γλώσσες του κόσμου

Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

Παιχνίδια Γνωριμίας


Οι καρδιές της αγάπης

Υλικά: χαρτόνια σε σχήμα καρδιάς

  • Κόβουμε ζυγό αριθμό χαρτονιών σε σχήμα καρδιάς.
  • Η μία καρδιά απεικονίζει τον αριθμό και το ζευγάρι της τόσες βούλες ή άλλα μοτίβα που αντιστοιχούν στον αριθμό. 
  • Τα παιδιά παίρνουν από ένα καλάθι στην τύχη, από μία καρδιά.
  • Κινούνται στο χώρο με τη μουσική και παρατηρούν τα στοιχεία της καρδιάς τους.
  • Η μουσική αλλάζει και τώρα τα παιδιά κρατούν τις καρδιές στο μέρος της καρδιάς τους για να φανερώσουν τα στοιχεία τους και να βρουν με ποιον ταιριάζουν (π.χ. ο αριθμός 3 ταιριάζει με τις τρεις βούλες κ.ο.κ.).
  • Αφού όλα τα παιδιά βρουν το ζευγάρι της καρδιάς τους, πιάνονται χέρι-χέρι και φωνάζουν δυνατά τα ονόματα τους.
Η ιδέα: 
Φτιάχνουμε ζευγάρια αφού κάνουμε μαθηματικούς συλλογισμούς.
(Περιοδικό Σύγχρονο Νο 91, Ιανουάριος-Φεβρουάριος 2013)

Ποιός λείπει;

Υλικά: Ύφασμα
  • Πείτε στα παιδιά πόσο χαρούμενη είστε που θυμούνται τα ονόματα των συμμαθητών τους. Εξηγήστε τους ότι με το παιχνίδι αυτό θα αποδείξουν πόσο καλά γνωρίζονται μεταξύ τους.
  • Τα παιδιά κλείνουν τα μάτια τους και εσείς σκεπάζετε ένα παιδί με το σεντόνι-ύφασμα.
  • Τα παιδιά ανοίγουν τα μάτια τους και λένε το όνομα του παιδιού που είναι κρυμμένο.
  • Στον επόμενο γύρο με τη βοήθεια του παιδιού που αποκαλύφτηκε καλύψτε ένα άλλο παιδί και συνεχίστε το όσο υπάρχει ενδιαφέρον.
  • Αφού πλέον γνωρίζονται καλά, ένα παιδί θα βγαίνει έξω για να βρει, αφού ετοιμαστείτε, τον κρυμμένο συμμαθητή του.
Η ιδέα: 

Από τη στιγμή που όλοι γνωρίζουν τα ονόματα των συμμαθητών τους, μπορούν να παρατηρήσουν ποιος δεν είναι στο σχολείο την κάθε μέρα.
(Περιοδικό Σύγχρονο Νο 89, Σεπτέμβριος-Οκτώβριος 2013)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου