Ετικέτες

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο (3) Αγωγή Υγείας (9) Ανακοινώσεις (138) Ανακοινώσεις - ΠΕΙ.Σ (13) Άνοιξη (3) Απόκριες (19) Άρθρα (54) Αρχή Σχολικής Χρονιάς (29) Βήματα για τη Ζωή (1) Βιβλία για παιδιά (6) Γενέθλια (14) Γιορτές (13) Γιορτή της Μητέρας (16) Γιορτή του Πατέρα (1) Γλώσσα (5) Γονείς (31) Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης (6) Έθιμα (2) Ειδική Αγωγή (1) Εκδηλώσεις Συλλόγου Γονέων (8) Εκδηλώσεις του Νηπιαγωγείου μας (32) Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (3) Εκπαιδευτικοί (2) Επιμορφώσεις εκπαιδευτικών (1) Εργασία στο σπίτι (64) Εργασίες νηπίων (16) Εργαστήρια Δεξιοτήτων (11) Ευρωπαϊκά Προγράμματα (3) Η Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο (11) Ημέρα-Νύχτα (2) Θεματικές προσεγγίσεις (46) Καινοτόμες παρεμβάσεις (6) Καλοκαίρι (4) Μαθηματικά (3) Νέα Προγράμματα Σπουδών (3) Νομοθεσία (2) Όμιλοι (13) Ονομαστική Εορτή (1) Παγκόσμιες Ημέρες (5) Πάσχα (9) Περιβάλλον (4) Ρομποτική (1) Σαρακοστή (2) Σχολική Ψυχολόγος (3) Τέχνες (1) Τηλεδιάσκεψη (30) Το Νηπιαγωγείο μας (2) Φιλαναγνωσία (2) Φυσικές Επιστήμες (1) Χειμώνας (8) Χριστούγεννα (31)

ArtMissions#Skills Labs

ArtMissions#Skills Labs
The e-twinning project's blog

Μπορείτε να απολαύσετε το ιστολόγιο μας σε όλες τις γλώσσες του κόσμου

Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

Μπαλονοπαιχνίδια

Για τις πρώτες μας μέρες μαζί, μερικά πολύ ευχάριστα και διασκεδαστικά παιχνίδια με μπαλόνια (από τη Νίκη Κάντζου, στο Σύγχρονο Νηπιαγωγείο, τεύχος 93,94)

Ονόματα στα μπαλόνια
Υλικά: μπαλόνια, μαρκαδόροι
Χώρος διεξαγωγής: εσωτερικός χώρος
Αριθμός παικτών: όλα τα παιδιά της τάξης

Μοιράζουμε σε κάθε παιδί ένα μπαλόνι και ζητάμε να το φουσκώσει. Αφού το δέσει, γράφει πάνω με μαρκαδόρο το όνομα του και το διακοσμεί όπως θέλει. Συγκεντρώνουμε τα μπαλόνια σε ένα μεγάλο κουτί και στη συνέχεια τα σκορπίζουμε στο πάτωμα. Παροτρύνουμε τα παιδιά να τα πετούν ψηλά για αρκετή ώρα. Μετά τους ζητάμε να πιάσουν ένα και να γίνουν αγάλματα. Ύστερα, ρωτάμε ένα παιδί ποιανού όνομα επάνω γράφει το μπαλόνι που κρατά. Το παιδί στο οποίο αναφέρεται διαβάζει με τη σειρά του το όνομα που υπάρχει πάνω στο μπαλόνι του κ.ο.κ. Η διαδικασία συνεχίζεται μέχρι να διαβαστούν όλα τα ονόματα.

Χαρούμενα και λυπημένα μπαλόνια
Υλικά: μπαλόνια
Χώρος διεξαγωγής: εσωτερικός χώρος
Αριθμός παικτών:όλα τα παιδιά της τάξης

Μοιράζουμε στα παιδιά μπαλόνι, τους ζητάμε να τα φουσκώσουν και να ζωγραφίσουν πάνω τους χαρούμενα και λυπημένα πρόσωπα. Στη συνέχεια τα παροτρύνουμε να σκορπίσουν τα ζωγραφισμένα μπαλόνια στη μέση της αίθουσας. Σε ένα σημείο της αίθουσας τοποθετούμε τεράστια χάρτινα κουτιά. Με το ξεκίνημα της μουσικής, τα παιδιά προσπαθούν να βάλουν στο ένα κουτί τα χαμογελαστά μπαλόνια και στο άλλο τα λυπημένα.
Άλλη προέκταση του παιχνιδιού μπορεί να είναι: Πετάμε ψηλά τα μπαλόνια αφού τα ομαδοποιήσουμε και κάθε παιδί πιάνει ένα μπαλόνι. Ανάλογα με τη φατσούλα που έχει πάνω το μπαλόνι, κάθε παιδί εκφράζει ένα ευχάριστο ή δυσάρεστο συναίσθημα σχετικά με τη μέρα του στο νηπιαγωγείο, γενικά κάτι που το χαροποιεί ή κάτι που το στεναχωρεί κ.ο.κ.

Μπαλόνια στο στεφάνι
Υλικά: μπαλόνια
Χώρος διεξαγωγής παιχνιδιού: εσωτερικός χώρος
Αριθμός παικτών:όλα τα παιδιά της τάξης

Με λάχνισμα επιλέγουμε ένα παιδί να κρατήσει ένα στεφάνι. Τα υπόλοιπα προσπαθούν να περάσουν το μπαλόνι τους μέσα από αυτό. Νικητής αναδεικνύεται ο παίκτης που θα καταφέρει να περάσει το μπαλόνι του μέσα στο στεφάνι τις περισσότερες φορές.

Οι φωνές των μπαλονιών
Υλικά: μπαλόνια
Χώρος διεξαγωγής: εσωτερικός χώρος
Αριθμός παικτών: όλα τα παιδιά της τάξης

Μοιράζουμε στα παιδιά από ένα μπαλόνι και τους ζητάμε να τα φουσκώσουν, αλλά όχι να τα δέσουν. Τα παιδιά με τη σειρά τους αφήνουν αέρα να φύγει από το μπαλόνι τους δημιουργώντας έτσι περίεργους θορύβους. Στη συνέχεια επαναλαμβάνουν τη διαδικασία όλα τα παιδιά μαζί.

Μπαλόνια στον αέρα
Υλικά: μπαλόνια
Χώρος διεξαγωγής: εσωτερικός χώρος
Αριθμός παικτών: όλα τα παιδιά της τάξης

Προτείνουμε στα παιδιά να χωριστούν σε μικρές ομάδες (ίσως με τη βοήθεια των χρωμάτων των μπαλονιών). Δίνουμε σε κάθε ομάδα ένα μπαλόνι. Τα παιδιά χτυπούν τα μπαλόνια τους με τα χέρια προσπαθώντας να τα κρατήσουν στον αέρα. Απαγορεύεται να τα πετάξουν ή να τα κρατήσουν. Εάν ένα μπαλόνι πέσει στο έδαφος, τότε οι ομάδες χάνουν ένα πόντο. Νικήτρια αναδεικνύεται η ομάδα που θα τις αφαιρεθούν οι λιγότεροι πόντοι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου