Ετικέτες

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο (3) Αγωγή Υγείας (9) Ανακοινώσεις (138) Ανακοινώσεις - ΠΕΙ.Σ (13) Άνοιξη (3) Απόκριες (19) Άρθρα (54) Αρχή Σχολικής Χρονιάς (29) Βήματα για τη Ζωή (1) Βιβλία για παιδιά (6) Γενέθλια (14) Γιορτές (13) Γιορτή της Μητέρας (16) Γιορτή του Πατέρα (1) Γλώσσα (5) Γονείς (31) Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης (6) Έθιμα (2) Ειδική Αγωγή (1) Εκδηλώσεις Συλλόγου Γονέων (8) Εκδηλώσεις του Νηπιαγωγείου μας (32) Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (3) Εκπαιδευτικοί (2) Επιμορφώσεις εκπαιδευτικών (1) Εργασία στο σπίτι (64) Εργασίες νηπίων (16) Εργαστήρια Δεξιοτήτων (11) Ευρωπαϊκά Προγράμματα (3) Η Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο (11) Ημέρα-Νύχτα (2) Θεματικές προσεγγίσεις (46) Καινοτόμες παρεμβάσεις (6) Καλοκαίρι (4) Μαθηματικά (3) Νέα Προγράμματα Σπουδών (3) Νομοθεσία (2) Όμιλοι (13) Ονομαστική Εορτή (1) Παγκόσμιες Ημέρες (5) Πάσχα (9) Περιβάλλον (4) Ρομποτική (1) Σαρακοστή (2) Σχολική Ψυχολόγος (3) Τέχνες (1) Τηλεδιάσκεψη (30) Το Νηπιαγωγείο μας (2) Φιλαναγνωσία (2) Φυσικές Επιστήμες (1) Χειμώνας (8) Χριστούγεννα (31)

ArtMissions#Skills Labs

ArtMissions#Skills Labs
The e-twinning project's blog

Μπορείτε να απολαύσετε το ιστολόγιο μας σε όλες τις γλώσσες του κόσμου

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

Είμαι ξεχωριστός, όπως και το όνομα μου


Συνεχίζοντας τις δραστηριότητες μας σχετικά με τα ονόματα, δανειστήκαμε μια πολύ ωραία ιδέα από το περιοδικό Σύγχρονο Νηπιαγωγείο, τεύχος Σεπ-Οκτ 2012.


  • Γράψαμε σε μεγάλο μέγεθος τα ονόματα όλων των παιδιών μας στον υπολογιστή.
  • Τα παρουσιάσαμε στην "ολομέλεια", έτσι ώστε κάθε παιδί να αναγνωρίσει το όνομα του και να το κρατήσει στα χέρια του.
  • Δώσαμε στα παιδιά μια παραλληλόγραμμη καρτέλα από οντουλέ χαρτόνι για να κολλήσει το όνομα του πάνω της.
  • Γνωρίσαμε την κόλλα "ντροπαλούλα" στα παιδιά (uhu stick) και τον τρόπο χειρισμού της.
  • Δώσαμε στα παιδιά έτοιμα σχήματα κομμένα π.χ. λουλουδάκια, καρδούλες κ.α. για να στολίσουν τις καρτέλες τους.
  • Διαθέσαμε χρυσόσκονη έτσι ώστε να στολιστούν και να λάμψουν οι καρτέλες.
  • Παρουσιάσαμε τις μοναδικές και ξεχωριστές μας καρτέλες στην παρεούλα και περιγράψαμε τι κάναμε.
  • Από την αρχή, είχαμε συμφωνήσει τις καρτέλες αυτές να τις πάρουν σπίτι έτσι ώστε όταν θα θέλουν να γράφουν το όνομά τους και στο σπίτι να συμβουλεύονται την ταμπέλα που έφτιαξαν στο σχολείο. 
Σήμερα έφυγε κιόλας για το σπίτι τελειωμένη. Δείτε τις ωραίες ιδέες των παιδιών:














Επικράτησε μεγάλος ενθουσιασμός επειδή τα παιδιά "μαγεύονται" από τα στολιδάκια των διακορευτών, αλλά κυρίως από τη χρυσόσκονη.
Επιπλέον αποκτούν αυτοπεποίθηση και σιγουριά επειδή χειρίζονται μόνα τους τα υλικά (κόλλα, χρυσόσκονη - που τη ρίχνουμε σαν το αλάτι που αλατίζει το φαγητό-), και επιλέγουν μόνα τους στολίδια, χωρίς απαγορεύσεις και περιορισμούς. Μόνο με κανόνες.
Έτσι καταλήγουν στην ολόδικη τους δημιουργία και σύνθεση και νιώθουν καταχαρούμενα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου