Ετικέτες

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο (3) Αγωγή Υγείας (9) Ανακοινώσεις (138) Ανακοινώσεις - ΠΕΙ.Σ (13) Άνοιξη (3) Απόκριες (19) Άρθρα (54) Αρχή Σχολικής Χρονιάς (29) Βήματα για τη Ζωή (1) Βιβλία για παιδιά (6) Γενέθλια (14) Γιορτές (13) Γιορτή της Μητέρας (16) Γιορτή του Πατέρα (1) Γλώσσα (5) Γονείς (31) Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης (6) Έθιμα (2) Ειδική Αγωγή (1) Εκδηλώσεις Συλλόγου Γονέων (8) Εκδηλώσεις του Νηπιαγωγείου μας (32) Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (3) Εκπαιδευτικοί (2) Επιμορφώσεις εκπαιδευτικών (1) Εργασία στο σπίτι (64) Εργασίες νηπίων (16) Εργαστήρια Δεξιοτήτων (11) Ευρωπαϊκά Προγράμματα (3) Η Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο (11) Ημέρα-Νύχτα (2) Θεματικές προσεγγίσεις (46) Καινοτόμες παρεμβάσεις (6) Καλοκαίρι (4) Μαθηματικά (3) Νέα Προγράμματα Σπουδών (3) Νομοθεσία (2) Όμιλοι (13) Ονομαστική Εορτή (1) Παγκόσμιες Ημέρες (5) Πάσχα (9) Περιβάλλον (4) Ρομποτική (1) Σαρακοστή (2) Σχολική Ψυχολόγος (3) Τέχνες (1) Τηλεδιάσκεψη (30) Το Νηπιαγωγείο μας (2) Φιλαναγνωσία (2) Φυσικές Επιστήμες (1) Χειμώνας (8) Χριστούγεννα (31)

ArtMissions#Skills Labs

ArtMissions#Skills Labs
The e-twinning project's blog

Μπορείτε να απολαύσετε το ιστολόγιο μας σε όλες τις γλώσσες του κόσμου

Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

Μια ομάδα ενώνεται

"Τα παιδία παίζει, εμένα ποιός με παίζει;"
"Παίζω, παίζεις, παίζει, εμένα ποιός με παίζει;"
"Παίζουμς όλοι μαζί, έλα γρήγορα και συ"

1. Μια ομάδα ενώνεται.
Υλικά: 
Κομμάτια χοντρό σκοινί, χάντρες διαφορετικού χρώματος.
Χώρος διεξαγωγής:
Εσωτερικός χώρος.
Αριθμός παικτών:
Όλα τα παιδιά της τάξης.
Τρόπος παιξίματος:
Με το ξεκίνημα της μουσικής (Ε. Ρεμπούτσικα, Πρωινό στη βεράντα,  CD Φθινοπωρινή ιστορία), δίνουμε σε κάθε μέλος ένα κομμάτι σκοινί, το οποίο έχει πάνω του ένα διαφορετικό διακριτικό (π.χ. μια χάντρα) για κάθε μέλος της ομάδας. Το δένει με εκείνο του διπλανού του και λέει το όνομά του. Όταν και το τελευταίο μέλος της ομάδας δέσει το σκοινί του, δένουμε τις άκρες του σκοινιού δημιουργώντας έναν κύκλο και μπαίνουμε όλοι μέσα. Η ομάδα έχει ενωθεί!Είμαστε έτοιμοι για επικοινωνία , αλληλεπιδράσεις, ιδέες, συναισθήματα.

2. Μια ομάδα λύνεται για να ενωθεί ξανά.
Υλικά:
Κομμάτια χοντρό σκοινί, χάντρες διαφορετικού χρώματος.
Χώρος διεξαγωγής:
Εσωτερικός χώρος.
Αριθμός παικτών:
Όλα τα παιδιά της τάξης.
Τρόπος παιξίματος:
Με το ξεκίνημα της μουσικής (Π. Καλαντζόπουλος, Peppermint) κάθε μέλος της ομάδας λύνει το σκοινί του με το δικό του διακριτικό από το σχοινένιο κύκλο που είχαμε δημιουργήσει και λέει το όνομα του. Φεύγοντας παίρνει μαζί του το δικό του κομμάτι σκοινί για ενθύμιο, αλλά και για να ενωθεί ξανά με την ομάδα του κάποια άλλη στιγμή.

3. Χέρια ενωμένα.
Υλικά:
Τα σώματα των παιδιών
Χώρος διεξαγωγής:
Εσωτερικός χώρος.
Αριθμός παικτών:
Όλα τα παιδιά της τάξης.
Τρόπος παιξίματος:
Ζητάμε από τα παιδιά να σχηματίσουν κύκλο, να κλείσουν τα μάτια και να πάρουν μια βαθιά αναπνοή. Στη συνέχεια, το πρώτο μέλος της ομάδας, σφίγγει το χέρι του επόμενου μέλους κ.ο.κ. μεταφέροντας έτσι την ενέργειά του ο ένας στον άλλο. Όταν θέλουμε να λυθεί η ομάδα, ο πρώτος παίκτης της ομάδας αφήνει το χέρι του διπλανού του και πηγαίνει να κάτσει στον κύκλο.

4. Τα ονόματα των διπλανών μου.
Υλικά:
Ένα κουβάρι σχοινί, μια μεγάλη χάντρα.
Χώρος διεξαγωγής:
Εσωτερικός χώρος.
Αριθμός παικτών:
Όλα τα παιδιά της τάξης.
Τρόπος παιξίματος:
 Παροτρύνουμε τα παιδιά να σχηματίσουν έναν κύκλο και ένα κουβάρι σχοινί ξετυλίγεται μέχρι να φτιάξουμε ένα σχοινένιο κύκλο. Το πρώτο μέλος της ομάδας περνάει μια μεγάλη χάντρα στο σχοινί και λέει το όνομα του διπλανού του. Μόλις η χάντρα κυλήσει στο επόμενο μέλος, αυτό λέει το όνομα του διπλανού του κ.ο.κ.

5. Στο ένα πόδι
Υλικά:
Μια κιμωλία.
Χώρος διεξαγωγής:
Εξωτερικός χώρος.
Αριθμός παικτών:
Όλα τα παιδιά της τάξης.
Τρόπος παιξίματος:
Σχεδιάζουμε με κιμωλία στο έδαφος έναν κύκλο όχι πολύ μεγάλο. Κάθε μέλος της ομάδας στέκεται στον κύκλο με το ένα πόδι. Με το ξεκίνημα της μουσικής (Π. Καλαντζόπουλος, Esther, CD Φθηνά τσιγάρα), τα παιδιά δίνουν τα ΄χερια και προσπαθούν να μείνουν ενωμένα στον κύκλο. Αν κάποιος δεν τα καταφέρει να μείνει όρθιος στο ένα πόδι, το παιχνίδι ξεκινά από την αρχή.


Άρθρο από το περιοδικό "Σύγχρονο Νηπιαγωγείο", τεύχος 89 Σεπτέμβριος-Οκτώβριος 2012,  από τη Μόνιμη Στήλη "Τα Παιδία Παίζει". Γράφει η Νίκη Κάντζου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου