Ετικέτες

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο (3) Αγωγή Υγείας (9) Ανακοινώσεις (138) Ανακοινώσεις - ΠΕΙ.Σ (13) Άνοιξη (3) Απόκριες (19) Άρθρα (54) Αρχή Σχολικής Χρονιάς (29) Βήματα για τη Ζωή (1) Βιβλία για παιδιά (6) Γενέθλια (14) Γιορτές (13) Γιορτή της Μητέρας (16) Γιορτή του Πατέρα (1) Γλώσσα (5) Γονείς (31) Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης (6) Έθιμα (2) Ειδική Αγωγή (1) Εκδηλώσεις Συλλόγου Γονέων (8) Εκδηλώσεις του Νηπιαγωγείου μας (32) Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (3) Εκπαιδευτικοί (2) Επιμορφώσεις εκπαιδευτικών (1) Εργασία στο σπίτι (64) Εργασίες νηπίων (16) Εργαστήρια Δεξιοτήτων (10) Ευρωπαϊκά Προγράμματα (3) Η Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο (11) Ημέρα-Νύχτα (2) Θεματικές προσεγγίσεις (46) Καινοτόμες παρεμβάσεις (6) Καλοκαίρι (4) Μαθηματικά (3) Νέα Προγράμματα Σπουδών (3) Νομοθεσία (2) Όμιλοι (13) Ονομαστική Εορτή (1) Παγκόσμιες Ημέρες (5) Πάσχα (9) Περιβάλλον (4) Ρομποτική (1) Σαρακοστή (2) Σχολική Ψυχολόγος (3) Τέχνες (1) Τηλεδιάσκεψη (30) Το Νηπιαγωγείο μας (2) Φιλαναγνωσία (2) Φυσικές Επιστήμες (1) Χειμώνας (8) Χριστούγεννα (31)

ArtMissions#Skills Labs

ArtMissions#Skills Labs
The e-twinning project's blog

Μπορείτε να απολαύσετε το ιστολόγιο μας σε όλες τις γλώσσες του κόσμου

Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

Γράμματα

"Είναι εύκολο με τo γυαλόχαρτo”. Άσκηση δυσλεξίας.

Γράμματα σχεδιασμένα σε γυαλόχαρτο.
Η βιωματική και πολυαισθητηριακή προσέγγιση της γραφής και της εκμάθησης των γραμμάτων σε παιδιά με μαθησιακά προβλήματα/Δυσλεξία αποτελεί απαραίτητη συνθήκη. Σε ένα δυσλεκτικό παιδί πρέπει να παίρνουν μέρος στην μαθησιακή διαδικασία περισσότερες απο μια αισθήσεις. Στα πλαίσια αυτού του τρόπου εκμάθησης των γραμμάτων γίνεται και η παρακάτω άσκηση.
Δραστηριότητα: Παίρνουμε γυαλόχαρτα και τα κόβουμε στα γράμματα της αλφαβήτας ή στα γράμματα που δυσκολεύουν το παιδί πχ. το ξ και το ζ. Ζητάμε απο το παιδί να διατρέξει κάθε γράμμα με κλειστά μάτια με τα δυο του δάχτυλα και ταυτόχρονα να λεέι ποιο είναι. Έπειτα ανοίγει τα μάτια και επαναλαμβάνει το σχήμα του γράμματος στον αέρα, στο τραπέζι, στον τοίχο και όπου αλλού υπάρχει διαφορετικής υφής επιφάνεια. Η επαναληψη της δραστηριότητας θα φέρει θετικά αποτελέσματα.
Υλικά: γυαλόχαρτα μεσαία
Προσφέρει: Πολυαισθητηριακή ενίσχυση στην εκμάθηση των γραμμάτων. Περισσότερες ευκαιρίες να αποτυπωθούν στην μνήμη εργασίας. Έναν εναλλακτικό και ενδιαφέρον τρόπο να μάθει το παιδί το σχήμα των γραμμάτων.
Απευθύνεται: Σε όλα τα παιδιά που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες/Δυσλεξία και μπερδεύονται με την μορφή των γραμμάτων. Επίσης σε όποιο παιδί βρίσκεται στο στάδιο της πρώτης γραφής, ανάγνωσης για περαιτέρω ενίσχυση και εμπλουτισμό των τρόπων μάθησης.

Πηγή:
Άσπα Μητρακάκη
Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολίων/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com
fb & twitter

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου