Ετικέτες

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο (3) Αγωγή Υγείας (9) Ανακοινώσεις (138) Ανακοινώσεις - ΠΕΙ.Σ (13) Άνοιξη (3) Απόκριες (19) Άρθρα (54) Αρχή Σχολικής Χρονιάς (29) Βήματα για τη Ζωή (1) Βιβλία για παιδιά (6) Γενέθλια (14) Γιορτές (13) Γιορτή της Μητέρας (16) Γιορτή του Πατέρα (1) Γλώσσα (5) Γονείς (31) Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης (6) Έθιμα (2) Ειδική Αγωγή (1) Εκδηλώσεις Συλλόγου Γονέων (8) Εκδηλώσεις του Νηπιαγωγείου μας (32) Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (3) Εκπαιδευτικοί (2) Επιμορφώσεις εκπαιδευτικών (1) Εργασία στο σπίτι (64) Εργασίες νηπίων (16) Εργαστήρια Δεξιοτήτων (10) Ευρωπαϊκά Προγράμματα (3) Η Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο (11) Ημέρα-Νύχτα (2) Θεματικές προσεγγίσεις (46) Καινοτόμες παρεμβάσεις (6) Καλοκαίρι (4) Μαθηματικά (3) Νέα Προγράμματα Σπουδών (3) Νομοθεσία (2) Όμιλοι (13) Ονομαστική Εορτή (1) Παγκόσμιες Ημέρες (5) Πάσχα (9) Περιβάλλον (4) Ρομποτική (1) Σαρακοστή (2) Σχολική Ψυχολόγος (3) Τέχνες (1) Τηλεδιάσκεψη (30) Το Νηπιαγωγείο μας (2) Φιλαναγνωσία (2) Φυσικές Επιστήμες (1) Χειμώνας (8) Χριστούγεννα (31)

ArtMissions#Skills Labs

ArtMissions#Skills Labs
The e-twinning project's blog

Μπορείτε να απολαύσετε το ιστολόγιο μας σε όλες τις γλώσσες του κόσμου

Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Τι μου αρέσει στη μαμά μου

Γιώργος Α.: Που η μαμά μου με αγαπάει
Αλέξης: Που πηγαίνουμε βόλτα.
Αμαλία:Μου αρέσει να της δίνω λουλούδια.
Γιάννης:  Μου αρέσει να τη λέω μητέρα.
Μάρω: Μου αρέσει με τη μαμά να πηγαίνουμε βόλτες με το ποδήλατο.
Παναγιώτης: Μου αρέσει με τη μμά μου να πηγαίνω να αγοράζω lego.
Ιωάννης: Μου αρέσει που πηγαίνουμε βόλτες και αγοράζουμε παιχνίδια.
Γεωργία: Μ' αρέσει να πηγαίνω βόλτες με τη μαμά μου στις κούνιες.
Βασίλης: Μ' αρέσει να πάμε με τη μαμά μου να αγοράζουμε παγωτά.
Αιμιλία: Μ΄αρέσει με τη μαμά μου να πηγαίνουμε στις κούνιες και να παίζουμε και να έρχονται και άλλοι φίλοι μας.
Βαγγέλης: Μ' αρέσει να πηγαίνω με τη μαμά μου να παίρνω σβούρες.
Μυρτώ: Μ' αρέσει με τη μαμά μου.... δεν ξέρω.
Αλέξανδρος: Μ΄αρέσει με τη μαμά μου να βλέπω τα ζώα.
Διονύσης: Μου αρέσει η μαμά μου γιατί με παίρνει αγκαλιά και μου δίνει φιλιά.
Στέλλα: Μ΄αρέσει να πηγαίνω κάτω στον ξάδερφό μου και να παίζω με τον ξάδερφό μου και τη μαμά.
Γιώργος Σ.: Δε θέλω να πω.
Δανάη: Μ΄αρέσει να λέω τραγούδια στη μαμά μου.
Μάριος Ζ.: Μ΄αρέσει με τη μαμά μου να πηγαίνω για βάφλες.
Έφη: Μ΄αρέσει να της δίνω ένα τριαντάφυλλο γιατί την αγαπάω πολύ.
Μάριος Μ.: Μου αρέσει που παίζω computer με τη μαμά μου, που με αφήνει.  

1 σχόλιο: