Ετικέτες

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο (3) Αγωγή Υγείας (9) Ανακοινώσεις (138) Ανακοινώσεις - ΠΕΙ.Σ (12) Άνοιξη (3) Απόκριες (19) Άρθρα (54) Αρχή Σχολικής Χρονιάς (29) Βήματα για τη Ζωή (1) Βιβλία για παιδιά (6) Γενέθλια (14) Γιορτές (13) Γιορτή της Μητέρας (16) Γιορτή του Πατέρα (1) Γλώσσα (5) Γονείς (31) Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης (6) Έθιμα (2) Ειδική Αγωγή (1) Εκδηλώσεις Συλλόγου Γονέων (8) Εκδηλώσεις του Νηπιαγωγείου μας (32) Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (3) Εκπαιδευτικοί (2) Επιμορφώσεις εκπαιδευτικών (1) Εργασία στο σπίτι (64) Εργασίες νηπίων (16) Εργαστήρια Δεξιοτήτων (10) Ευρωπαϊκά Προγράμματα (3) Η Βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο (11) Ημέρα-Νύχτα (2) Θεματικές προσεγγίσεις (46) Καινοτόμες παρεμβάσεις (6) Καλοκαίρι (4) Μαθηματικά (3) Νέα Προγράμματα Σπουδών (3) Νομοθεσία (2) Όμιλοι (10) Ονομαστική Εορτή (1) Παγκόσμιες Ημέρες (5) Πάσχα (8) Περιβάλλον (4) Ρομποτική (1) Σαρακοστή (2) Σχολική Ψυχολόγος (3) Τέχνες (1) Τηλεδιάσκεψη (30) Το Νηπιαγωγείο μας (2) Φιλαναγνωσία (2) Φυσικές Επιστήμες (1) Χειμώνας (8) Χριστούγεννα (31)

ArtMissions#Skills Labs

ArtMissions#Skills Labs
The e-twinning project's blog

Μπορείτε να απολαύσετε το ιστολόγιο μας σε όλες τις γλώσσες του κόσμου

Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

Ομαδικά Παιχνίδια

Και κάτι διαφορετικό.... ομαδικά παιχνίδια από την μακρινή Κίνα!

Το κέικ του φεγγαριού
Παίζεται με όλη την τάξη χωρισμένη σε ομάδες και προσαρμόζεται σε όλες τις ηλικίες.
Διαδικασία:
Ζωγραφίζουμε έναν κύκλο στην αυλή του σχολείου με μια κιμωλία. Η ακτίνα του κύκλου θα πρέπει να είναι τουλάχιστον όσο 4 μεγάλα παιδικά βήματα. Χωρίζουμε τον κύκλο από το κέντρο σε κομμάτια, ανάλογα με την ηλικία και τις ικανότητες των παιδιών, και γράφουμε έναν αριθμό σε κάθε κομμάτι.Τα μικρότερα παιδιά μπορούν να παίξουν με τον κύκλο χωρισμένο σε τέταρτα και σε κάθε τέταρτο αναγράφονται οι αριθμοί 1-4. Για τα μεγαλύτερα παιδιά μπορούμε να χωρίσουμε τον κύκλο σε 12 κομμάτια και να τα αριθμήσουμε από το 1-12. Μπορούμε να αριθμήσουμε τα κομμάτια και με τυχαίους αριθμούς. Χωρίζουμε τα παιδιά σε ομάδες. Παίρνουμε ένα παιδί από κάθε ομάδα και τα βάζουμε να σταθούν στο κέντρο του κύκλου, με τα μάτια δεμένα και τα γυρίζουμε γύρω-γύρω 2-3 φορές μέχρι να χάσουν τον προσανατολισμό τους λίγο. Κάθε παιδί κάνει 4 βήματα προς τυχαία κατεύθυνση, βγάζει το μαντίλι από τα μάτια του και ανακαλύπτει τον αριθμό του κομματιού πάνω στο οποίο στάθηκε. Όταν κάθε μέλος των ομάδψν έχει κάνει τα βήματα, διαλέγουμε τον επόμενο παίκτη από κάθε ομάδα. Συνεχίζουμε έως ότου όλα τα παιδιά έχουν παίξει και προσθέτουμε όλους τους βαθμούς κάθε ομάδας. Κερδίζει η ομάδα με τη μεγαλύτερη βαθμολογία. Κάθε ομάδα μπορεί να έχει ένα μικρό πίνακα από χαρτόνι για να καταγράφεται  βαθμολογία της από ένα παιδί της ομάδας ή το κάθε παιδί μπορεί να γράψει μόνο του τον αριθμό του κάθε φορά που παίζει.

(πόσο ωραία δραστηριότητα εμπέδωσης και αξιολόγησης των αριθμών μέχρι το 4!)

Τσου!Τσου!
Αριθμός παικτών: 4 ή περισσότεροι.Παίζεται έξω.
Διαδικασία:
Ένας παίκτης καλύπτει τα μάτια του με ένα μαντίλι για να μη βλέπει. Οι υπόλοιποι παίκτες είναι τα "κοτόπουλα". Ο παίκτης με τα καλυμμένα μάτια φωνάζει "Τσου" "Τσου" (που σημαίνει "Ελάτε να μάξετε για τη μάνα σας". Τα κοτόπουλα τρέχουν και προσπαθούν να αγγίξουν τον παίκτη με τα καλυμμένα μάτια χωρίς να πιαστούν. Ο παίκτης που θα πιαστεί, καλύπτει τα μάτια με το μαντίλι και παίρνει τη θέση του άλλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου